czwartek, 19 grudnia 2013

Oczami Xili#13

Hai.
Właściwie dzisiaj nie mam co opisywać, chciałam tylko dodać moje opowiadanie wigilijne(a tak właściwie jego początek) Jest trochę szajsowe i nudne no ale cóż, nie miałam aż tak wielkiej weny i przede wszystkim pomysłu.
No więc macie to marne opowiadanie wigilijne i komentujcie murzyny ^^

                                                                                                                  

- Majka, długo jeszcze? – mruknęła Iza pocierając dłonie w rękawiczkach – na kolację się spóźnimy.
- Jeszcze chwilę – sapnęła różowa na policzkach siedmiolatka i zsiadła z sanek. Oczy świeciły jej się  jak światełka, pomimo tego że był tęgi mróz.
Iza stęknęła i potupała nogami o ziemię. Marzła coraz bardziej. Poprawiła czapkę i nałożyła kaptur.
Mała w mozołem wciągnęła sanki na górkę i zjechała z dzikim piskiem.
Podbiegła do siostry.
- Jeszcze raz, chcę jeszcze raz – błagalnie poprosiła Izę.
- Nie – ucięła – bierz sanki i idziemy.
Maja z urażoną miną złapała sznurek i pociągnęła za sobą brązowe saneczki.
Za nimi dało się słyszeć zgrzytający śnieg pod czyimiś butami. Iza odwróciła się.
- Hej, Kaśka – uśmiechnęła się cierpko do koleżanki.
- Cześć! – zaszczebiotała brunetka – co tu robisz? To twoja siostra?
Przytaknęła.
- Słodziutka – pomrugała parę razy i przybliżyła twarz do małej.
- Jestem Maja – beztrosko wyciągnęła  łapkę siedmiolatka
- Kasia – przesadnie uśmiechnęła się i uścisnęła różową rękawiczkę
- Lubisz mandarynki Kasiu? – spytała Majka poprawiając włóczkową czapeczkę.
- Lubię. Nawet bardzo.
- Oj dobrze, to dobrze. Tatuś ma dużo to ci dam.  – przechylona do tyłu, zaczęła kiwać się na piętach.
- A czemu ma ich dużo?
- No bo święta idą, tak czy nie? Tatuś to zawsze ich kupuje mnóstwo, bo w hurtowni pracuje, wiesz? Zawsze przynosi ooo takie 3 skrzynki mandarynek – tu rozłożyła ramiona na około metr.
Iza słuchała tej dziwnej konwersacji i nie wiedziała co ma o tym myśleć.
- My musimy iść. – powiedziała – do jutra.
- Cześć … - odparła Kaśka z lekko zawiedzioną miną.
- Papa Kasiu! – pomachała Maja do nowej znajomej i zanim zdążyła poczekać, aż ta jej odmacha, siostra złapała ją stanowczo za rękę i pociągnęła za sobą.

Wgramoliły się na trzecie piętro, do bloku przy ulicy Wesołej. Iza s sankami na ramionach, Maja roześmiana i rumiana od mrozu.
- Dziewczynki… - otworzyła drzwi mama wpuszczając je do środka. Z mieszkania wprost buchało ciepłe, przyjemne powietrze.
Iza zdjęła czapkę, kurtkę i szalik i od razu nałożyła kapcie. Poczłapała do kuchni. Zrobiła sobie herbatę z miodem i cytryną. Z gorącym kubkiem poszła do dużego pokoju i usiadła na kanapie, podkulając nogi. Nagle pod swoją ręką poczuła coś ciepłego i puchatego.
Kot wślizgnął się pod jej dłoń, zanim go zauważyła.
- Zjeżdżaj, Ogryzku – mruknęła do zwierzęcia, lekko go odpychając.
Wąsacz popatrzył wrogo na dziewczynę i wskoczył na kolana.
- No… - sapnęła pod nosem – no dobrze, niech ci już będzie.
Zaczęła drapać rudego kota za uszami.
Sącząc herbatkę zastanawiała się czy nie lepiej byłoby po prostu nie iść jutro do szkoły?
Nie ma lekcji, nie ma żadnych zajęć. Tylko bezsensowna wigilia klasowa. Ostatnia.
- Mamuś! – krzyknęła do kuchni – kupiłaś te uszka z grzybami na jutro?
- Tak! – usłyszała głos mamy.
Zrezygnowana w końcu doszła do wniosku, że wypada pójść. Nie zawsze wszystko musi być przyjemne.  Odłożyła kubek na stół i wstała. Kot ześlizgnął się z jej kolan z głośnym miałkiem.
Ruszyła przedpokojem do swego pokoju.
Potem padła na łóżko. Przyłożyła policzek do małej, beżowej poduszki.
I zasnęła. 

Oczami Amzi #2

Tym razem 'Oczami Amzi płotek 2' xdd To mnie dobija xdd
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Właśnie wróciłam ze szkoły... Chciałabym napisać jakieś opo , czy coś w ten teges ^^ Nie mam jednak co pisać xd Nie chce mi się pisać na moim blogu <o mnie xd>, nie chce też pisać na moim innym blogu, gdzie pisze historie ... Na WK nie ma co pisać, bo mi Gala zła < Vertez <333 > nie dokończyła ;-; Na jeszcze innym blogu zrobiłam z koleżanką opy, ale teraz ona ma dokończyć i dokończy chyba dopiero  o 19 ;__;
Pozdrawiam, ludzi , którzy czytają mojego bloga z opowiadaniami, jak ja to ujęłam w ostatnim poście:
'Dziękuję moim fanom, przyjaciołom i ludziom czytającym bloga <choć nikt z nich nie istnieje>'
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WIEM! ZROBIĘ NOWEGO BLOGA! BĘDZIE TYLKOO MÓÓÓJ <333
MAM POMYSŁ! NIEDŁUGO WYŚLĘ WAM LINGA XDD

Amziolek <333333333333333333333333333333333333
 

środa, 18 grudnia 2013

Oczami Xili #12 cd

No więc witam ponownie!
Co dzisiaj mieliście na obiad? Na stołówce była fasolka po bretońsku *tfu tfu fuj!*
Coś tam dziabnęłam, ale nie zbyt. Niech świnki się najedzą :D
Do rzeczy panie i panowie. 
Siedziałam sobie dzisiaj na kółku plastycznym i lepiłam na kółku garncarskim. Glina wyglądała jak... kupa, ładnie mówiąc.W każdym razie skończyło się to na tym, że spodnie wylądowały w praniu uwalone gliną, która wyglądała jak...
Potem na angielskim śpiewaliśmy kolędy. Brzmieliśmy jak zawodząca grupa starych kapci.Nie każdy ma talent, tak czy nie?
Więc gdy już wróciłam z tego zebrania emerytów...  *o czym ja to mówiłam...*A, tak! Jak wróciłam do domu to właściwie nic ciekawego już nie robiłam.
A teraz siedzę i piszę, piszę i piszę ...
A teraz już nie
Bo właściwie chyba już skończyłam

To ten...Ja was żegnam gorąco, ściskam i duszę na dobranoc. Tak o sobie, na dobry sen. A mnie już moja poduszeczka wzywa więc papa i kolorowych koszmarów ^^
Nie do końca zdrowa na umyśleXili
 niech los zawsze wam sprzyja!

Od Amzi #1

Żal.
Piszę 'Od Amzi płotek 1'. Nie podoba mi się to ( d ).
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A , tag w ogóle to jestem Amzi :3 Taa, nowa co tu będzie pisać , bo ... Lubi? What the...? Nie ważne. Za dużo Minecrafta ;-;
Dostałam zadanie <NAWET SIĘ NIE OBRÓCISZ, A SUPER AMZI ZROBI KAŻDE ZADANIE> żeby napisać post powitalny. No to... Piszę...
Hip, hip huuraa! Amzi jest super i w ogóle ...
Bo ja nie wiem o czym pisać ?
Mogłabym się zareklamować , ale nie wiem czy to legalne xddd Xili by mnie jeszcze zabiła D: Albo gorzej ... Zabrała mi autora!
RAPORT:
Jest 22:02 zjadłam właśnie cztery kanapki z ... orzechowym kremem! xddd Teraz mam odwały... Czekamy na 22:03 ...
~~Kilka chwil później~~
JEEJ ! NARESZCIE ! 22:03 !!! CIESZMY SIĘ DNIEM I RADUJMY SIĘ NIM, O TO JEST DZIEŃ... Dobra, skończyłam .

Niech moc, będzie z wami,
What does the fox sey!? 
I w ogóle ...
Amziolek <333

Oczami Xili #12

Cześć lamy ^^
Co tam u was? Ja siedzę w szkole i piszę na szybkiego, bo nie ćwiczę na WF i siedzę w bibliotece, a za chwilkę kończy się lekcja.
Do rzeczy więc.
Dzisiaj byłam na pobieraniu krwi, co oczywiście nie było rzeczą dość przyjemną. Ale badać się trzeba ;c
Co na obiadek to nie wiem, ale za raz idę na stołówkę. Jak zdążę w domu wejść na kompa (co jest wątpliwe) dodam jeszcze jednego posta.
No to tego... ja muszę spadać.
Więc pamiętajcie, badajcie krew, bo kto wie łotysz może macie białaczkę? XD

Żegnam was serdecznia
Piczo, czyli Xiliałkę ^^

Dołącza!

Do naszego grona dołącza Amzi!
Witam i informuję że przez tydzień znajdziecie ją w zakładce "Okres próbny"
http://adopki-fantastycznych-zwierzat.blog.onet.pl/wp-content/blogs.dir/1034402/files/blog_fl_4160814_5814218_tr_ce32420af31d13b823e3511255064781_14_19_0.jpg
Xiliałkę :3

wtorek, 17 grudnia 2013

Oczami Xili #11

Tak! Tak! To jest to!!!
W niedzielę byłam na  filmie...  *proszę o fanfary*  "W pierścieniu ognia"!!!
Jaram się jak pojebana, ale co tam ;3

Dostałam wprost fazę na Igrzyska Śmierci, dostałam całą trylogię na urodziny (13 grudnia) i jestem w trakcie czytania "Kosogłosa"
Książka wspaniała, bohaterowie jeszcze lepsi ^^
Niedługo zamawiam naszyjnik z kosogłosem na allegro, jak dostanę, pokażę :3
To tego...

"Niech los zawsze wam sprzyja!"
*I Katniss musi być z Peetą!*
Wasza zdrowo świrnięta Xili :3

środa, 13 listopada 2013

Oczami Kath

Udało się! Udało! *skacze z radości*. Przeszłam do kolejnego etapu w konkursie kuratoryjnym z przyrody! Nigdy nie byłam tak szczęśliwa! Cóż, gdybyście mnie teraz widzieli, wyglądałabym na zwykłą dziewczynę piszącą coś na komputerze. Ale nie. Cieszę się, choć tego nie widać *uśmiecha się lekko*. To mój prawdziwy sukces. Cóż, może mnie nie być do dnia konkursu (czyli do 13.12), ale postaram się pisać posty. No cóż, czy mogę napisać jeszcze o czymś innym? No, tematem jest znanie wszystkich trzech książek (książki do przyrody od 4 do 6) + artykuły (mogę nawet je zamieścić XD):
Sekwoja: Leśny olbrzym
- Jak sójka za morze (tu niestety w internecie znaleźć nie mogę :/)
Smak - jak sie go nauczyć?
- Mrówki z rolniczym zacięciem
Poczytajcie sobie, jeśli chcecie ;)

~ Pozdrawiam, Kath

wtorek, 12 listopada 2013

Oczami Xili #10

Kochani!
Witam was po dłuuugiej przerwie!
Naprawdę przepraszam, że blogg tak długo był nieaktywny, ale nawet nie zdążyłam poinformować, że dostałam karę na komputer na dwa miesiące D:
U mnie jest ogólnie spoczi, ale nauki dużo. W końcu I klasa gimbazy D:
Wczoraj mamusia upiekła ciasto kokosowe *mlask mlask ciam mlask* :3
Na obiadek mam kurczaka i ziemniaki *mlask mlask ciam mlask* :3
Wstałam o 10 i nie narzekam c:
Poza tym chciałam oznajmić, że moje WWN usunięte :c
Ale w zamian za to, przeniosłam na tą stronkę nową watahę, a mianowicie Watahę Srebrzystego Potoku. Założyłam ją w wakacje z koleżanką, ale teraz prowadzę ją sama. Samica alfa i młody samiec alfa wolni, wiec zapraszam… *rusza znacząco brwiami* XD
Oto tutaj linkuś do wataszki ^^ :
A, no i jeszcze jedno.
Posiadam własną stronę na facebook’u o konikach. Jeśli macie konto, byłabym bardzo wdzięczna za jakiekolwiek lajki lub komentarze J
Pozdrowionka od
~ Xiliałkę =3


Oczami Kath - no to zaczynamy!

Hyhy, witam Was wszystkich serdecznie. Zacznijmy więc pisać! Uch... o czym ta pobredzić? Ach tak, jestem chora... i przed chwilą robiłam przemeblowanie w pokoju. Cóż, nieduże, ale przesunąć łóżko i coś w stylu kanapy to jednak problem. Żeby to wszystko pomieścić musiałam przesunąć jeszcze biurko. Uff, na szczęście się udało. Pomyślmy, cóż jeszcze mogę Wam powiedzieć? Hmm... co do choroby - siedzę w domu od tygodnia (no, jutro minie tydzień), a 13.11 są wyniki konkursu! Jakiego? Otóż kuratoryjnego z przyrody. 39 punktów na 44. Nieźle, co? Ale z całego województwa przechodzi tylko 800 osób, a test był dość łatwy. Tak więc trzymajcie jutro kciuki ;)

~ Pozdrawiam, Kath

Kochani!

Pozwoliłam sobie dodać chata na stronkę, mam nadzieję, że się podoba :)
~Xili

Katherine dołącza do naszego bloga!


Katherine zostaje wpisana do zakładki "Okres próbny"
Mam nadzieję, że się spiszesz i dołączysz do nas (a raczej do mnie... ;-;)
~Xili

niedziela, 1 września 2013

Oczami Xili #9

Witajcie.
Nie mam najmniejszej ochoty na pisanie posta, ponieważ jutro szkoła... x.x
Chciałam wykazać jednak, że jestem aktywna, więc post zaliczony.
Na szczęście są jeszcze rumaki...


 ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥

Wasza Xiliałkę :3

sobota, 17 sierpnia 2013

Oczami Xili #8

Hejka!
W dzisiejszym poście chciałabym dodać parę wspaniałych gifów i obrazków z końmi :)


♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥



♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥



♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥



♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥



♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥



♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥



♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥



♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥



♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥



♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥   ♥    ♥    ♥

wtorek, 13 sierpnia 2013

Oczami Xili #7

Czeee, moje miśki! :3
Ostatnio wróciłam z obozu, ale zdjątek jeszcze ni ma... Kiedy tylko się pojawią, postaram się wstawić kilka =3
Ogółem było wspaniale, szczególnie, że wychodziłam z domku

i przed oczyma miałam piękną panoramę karkonoszy :)

A tak w ogóle na obozie byłam w Szałasie Muflon, w Komarnie pod Jelenią Górą
http://www.szalasmuflon.pl/pl
 https://www.facebook.com/pages/Sza%C5%82as-Muflon/164071953603871
Konie wspaniałe, instruktorzy wyrozumiali i piękna okolica. Czego chcieć więcej? =)
Bywajcie
 Xiliałkę

wtorek, 6 sierpnia 2013

Oczami Melody #4

Witajcie znów!

Rozumiem, że na razie blog w moich rękach?
Życzę Ci Xilimko miłego spędzenia czasu na obozie xD
Emm... Co by tu jeszcze... Przywiozłam do was z Bośni nowy pomysł...
(Fanfary proszę)
Od dziś w moich postach funkcjonować będzie kącik śmiechu - najśmieszniejsze obrazki/komixxy/dowcipy znalezione przez mnie w internecie. Niedługo też napiszę jakieś opowiadanie, żebyście mieli co pisać.

No to do kolejnego postu!
Mel

sobota, 3 sierpnia 2013

Oczami Xili #6

Witajcie, dzisiaj ostatni pościk przed obozem! =3
Mam wielką podnietę z tego powodu, ale chyba każdy miłośnik koni by miał :)
Postaram się wrzucić parę fotek z obozu ;)
Wracam 10 sierpnia, ale od 11 będę dostępna :3
Życzcie mi świetnie spędzonego czasu! =)
Bywajcie, Xili

środa, 31 lipca 2013

Oczami Xili #5

Witajcie!
Jestem jeszcze u babci, więc jutro lub w piątek postaram się wrzucić zdjęcia mojego ekwipunku jeździeckiego. Od 3 do 10 mnie nie będzie bo jadę na obóz :D
Ogólnie dzień dziś nudny, nic nadzwyczajnego.
Oczywiście zapomniałam, serdecznie zapraszam do mojej watahy:
 http://wataha-wielkiej-niedzwiedzicy-wwn.blogspot.com
Dziękuję za uwagę
Wasza Xili

niedziela, 28 lipca 2013

Powiadomienie od Melody

Witajcie!

Dzisiaj post będzie krótki, ponieważ mam do was jedynie jedną wiadomość.
Mianowicie może mnie nie być (problemy z netem)

Wybaczycie?
Wasza Mel

sobota, 27 lipca 2013

Oczami Xili #4

Helloł!
Dzisiaj jest sobota, tak więc sobota. Zawsze się zastanawiałam, czemu to jest sobota, no bo jak mamy poniedziałek, wtorek itd. to każdy dzień ma w swojej nazwie coś ze swojej kolejności (chociaż wtorek też nie wiem czemu jest wtorek) .Czyli np.poniedziałek - po niedzieli. Tak można tłumaczyć. No bo czemu to jest sobota, ona nie ma nic do kolejności. Taka sobota - całkowicie bez sensu. Ale mniejsza o to.
Jak widać większość mojego postu przeznaczyłam na głupią gadaninę o dniach tygodnia :D
A chciałam coś napisać... Stworzyłam ostatnio swojego wilka, ale to pokażę w następnym poście ;)
Bywajcie
Wasz nie do końca zdrowy na umyśle Xiliusz

piątek, 26 lipca 2013

Oczami Melody #3

Witajcie!

Chciałabym wam dzisiaj przedstawić mój niezwykły talent paintowy. Proszę państwa...
UWAGA! Oto mój pierwszy w życiu namalowany w paincie pies!!!


Tak wiem - brzydki. A siedziałam nad nim 3 godziny...
Co dziś mam na obiad? Pomidorówkę i jajka sadzone.
A tak poza tym to piszę opowiadanie o wilkach i niedługo je wam udostępnię.
No to na razie tyle.

Bywajcie!



czwartek, 25 lipca 2013

Oczami Xili #3

Witajta moje dziatki! <przytulas>
Niestety dostałam szlaban, dlatego nie pisałam postów.
Patrząc się na poczynania Mel, szczerze nie wiem, co ona musi przedyskutować o.O
Ale mniejsza o to, mam radochę, bo 3 jadę na obozik jeździecki! ^^
Mam wszystko : bryczesy, toczek, palcat, buty i rękawiczki (sama nie wiem, po co je mam :D)
Na kolację miałam spaghetti (mniam)
Na obiadek... grzanki, które robiłam wraz z koleżanką
Na śniadanko kanapki z serkiem topionym i pomidorem
To na tyle :D
Bywajcie, Xili

środa, 24 lipca 2013

Oczami Melody #2

Hey!

Tu znowu ja!
Zapomniałam dodać, że trwam na wakacjach w Chorwacji. Adriatyk był dzisiaj wyjątkowo spokojny, aż się zdziwiłam.
A tak poza tym?
Wpadłam na pewien pomysł, ale muszę to przedyskutować z Xili, bo nie wiem czy się zgodzi...
O! Jeszcze kupiłam sobie nowe oksy z flagą W.Brytani xD Pokażę wam je w następnym poście.

Gorąco pozdrawiam
Mel

wtorek, 23 lipca 2013

Oczami Melody #1

Witajcie!

Jestem Melody. Nie do końca zdrowa psychicznie wariatkaa xD. Wielka fanka muzyki i oczywiście koni.
Wiecie? Tak się ostatnio zastanawiałam dlaczego ziemniaki nazywają się ziemniaki. I doszłam do tego, że nie wiem.
Dzisiaj na obiad mialam... nie, dzisiaj jeszcze nie miałam obiadu xDD

Dziękuję za uwagę!
Mel

poniedziałek, 22 lipca 2013

Oczami Xili #2

Witajcie, cześć i czołem!
Jak wiecie dzisiaj mamy poniedziałek, a nikt nie lubi poniedziałków
Ale przecież są wakacje!

Ja osobiście z jednej strony się ciesze, bo koniec nauki (arrr!) ale z drugiej nie spotkam się już z moją klasą :(  Ryczały wszystkie koleżanki, łącznie ze mną, takie grupowe płakanie :D Nasza wychowawczyni na koniec roku taką mowę walnęła, że ławki były mokre od naszych łez... ;D
Hmmm na dzisiaj to chyba wszystko, upał, słoneczko, czego chcieć więcej w wakacje!
Bywajcie, Xili

piątek, 19 lipca 2013

Oczami Xili #1

Witajcie!
Jak wiadomo blogasek powstał dzisiaj <przytulasek>
Na razie jestem tylko ja... ale mam nadzieję, że ktoś niedługo mnie odwiedzi ;)
Od razu mówię, że Xili to imię wymyślone całkowicie i w każdym stopniu przeze mnie, więc jeśli zobaczę, że ktoś nazwał tak swojego wilka to nogi powyrywam ;D
Bywajcie
Xiliusz ;-;